Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Veelgestelde vragen
Betalen
Kan ik betalen met maaltijdcheques?
Wij aanvaarden de meeste types maaltijdcheques. Meer info kan je in jouw Euro Shop verkrijgen.
Welke betaalkaarten worden aanvaard en wat zijn de kosten hieraan verbonden?
De toegelaten kaarten zijn Mister Cash/Bancontact, Visa en Eurocard/Mastercard. Euro Shop rekent geen toeslag voor het gebruik van betaalkaarten, tenzij anders vermeld.
Kan ik bij Euro Shop terecht met mijn Ecocheques?
Euro Shop doet mee aan ecologisch shoppen. Ecocheques zijn geldig voor elke milieuvriendelijke aankoop. Vraag gerust advies aan onze verkopers.
In de winkel
Wat zijn de openingsuren van Euro Shop?
De openingsuren kunnen verschillen van winkel tot winkel. Je kan het overzicht van de openingsuren raadplegen op onze winkels pagina.
Kan ik de artikelen die ik in een winkel aankocht omruilen?
Indien je in het bezit bent van een geldig kasticket kan je de artikelen, die in één van onze fysieke winkels werden aangekocht, omwisselen in één van onze vestigingen.
Wij bieden je de mogelijkheid om het artikel om te wisselen voor een ander product dat wel aan je verwachtingen voldoet of om een tegoedbon te ontvangen. De keuze is aan jou.
Hoe zijn de voorzieningen voor gehandicapten?
Bij Euro Shop bevindt de winkelzone zich steeds volledig op het gelijkvloers. Er zijn geen drempels en overal brede gangen.
Ben ik welkom met mijn huisdier in Euro Shop?
Je viervoeter is hier een graag geziene gast, maar we stellen hier wel de voorwaarde dat je huisdier in een karretje vervoerd wordt en geen hinder vormt voor de andere klanten.
Hoe vind ik snel een artikel in de winkel?
Wanneer je je naar de middengang van Euro Shop begeeft, kan je makkelijk via grote signalisatieborden zien waar je de afdeling vindt. Indien dit niet lukt, zal een verkoper of verkoopster je de weg wijzen.
Algemeen
Kan ik goederen testen?
Ja, dit kan meestal op verzoek bij de verkoper. De aard, de kenmerken en de werking van de goederen kunnen op deze manier worden vastgesteld. Indien je verder gaat, ben je verantwoordelijk voor de waardevermindering die hiervan het gevolg is. We raden daarom aan om de verpakkingen niet zelf te openen.
Kan ik mijn artikel aangekocht via de webshop retourneren?
Webshop bestellingen kan je steeds omwisselen in één van onze vestigingen of via retourzending. Behoudens wanneer de wetgeving EURO SHOP dwingt een andere wijze van terugbetaling toe te passen, zal een terugbetaling in het kader van een webshop bestelling steeds gebeuren op het rekeningnummer van de rekening waarmee de betaling van de oorspronkelijke bestelling is verricht.
Kan ik een bestelwagen huren om gekochte waren te vervoeren?
Het verhuren van bestelwagens wordt niet gedaan.
Productaanbod
Is het volledige productaanbod van Euro Shop online te vinden?
Voorlopig niet. We werken achter de schermen aan een webshop waar geleidelijk aan meer producten zullen op komen. Onder 'Ons aanbod' krijg je wel een idee van welk soort producten en merken wij verkopen.
Wat zijn seizoenartikelen?
Hiermee bedoelen we zowel de seizoens- en feestgebonden koopwaar, als de goederen die 'in' zijn tengevolge van een rage. We volgen zeer kort de marktevoluties zodat je bij ons steeds nieuwigheden en populaire producten kan terugvinden.